Locatie
Startdatum
Uren
looptijd
Uurtarief
Sluitingstijd
Opdracht omschrijving:
De Afdeling Functioneel Beheer verbindt op operationeel niveau de uitvoering van de organisatie- en bedrijfsvoering processen en de benodigde ondersteuning met informatievoorziening (IV). Samen met 400 andere functioneel beheerders vorm jij één van de grootste functioneel beheer-organisaties van het land. De afdeling bestaat uit vier beheerteams die het dagelijks functioneren van de IV waarborgen, gebruikers begeleiden en zorgen voor een optimalisatie van de beschikbare functionaliteit.
Het functioneel beheer team DIV beheert meerdere applicaties. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van verschillende applicaties.
Doelstelling:
Het voornaamste beoogde effect is het veiIigsteIIen, verstrekken en verbeteren van de duurzame toegankelijkheid van informatie van overheidsorganisaties. Meer specifiek is een betere informatiehuishouding noodzakeIijk om informatieverzoeken van parlement, pers en burgers tijdig en voIIedig te kunnen beantwoorden en om openbaarmaking en transparantie binnen de wetteIijke kaders te verruimen. Hiervoor is een project gestart waarbij de realisatie gepland is voor 2026.
Verantwoordelijkheden:
Wij zoeken een collega die zich wil committeren aan de mooie uitdaging die ons team te wachten staat. Hiervoor zoeken wij een proactieve collega die functioneel en procesmatig kan denken en goed problemen kan analyseren. Je hebt goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden en omdat je veel met gebruikers werkt heb je een klantgerichte houding. Het begeleiden van de komende veranderingen binnen de bedrijfsvoering applicaties vereist een flexibele opstelling. Je hebt hierin een voortrekkende rol. Verder kun je goed samenwerken en ben je gewend de voortgang van veranderingen te regisseren en verbetering te effectueren. In voorkomende situaties verricht je diensten buiten kantoortijden.
Locatie: Regio Utrecht
Uur tarief: €75 a €80 (afhankelijk van certificeringen en kennis)
Uren per week: 36
Startdatum: Z.S.M.
Periode: 12 maanden + kans op verlenging
Opleiding:
Professionele kennis en werkervaring:
Competenties:
Ma – Vr 9:00 – 17:00
Qantis
67650872
BTW
NL857110159B01
IBAN
NL16 ABNA 0540 7635 35
ADRES
Keesomstraat 12C
1821 BS Alkmaar
© 2022 Qantis BV – Alle rechten voorbehouden.